Levering en retour beleid
Levertijd
Bij ontvangst van je betaling, wordt je bestelling tussen 1-5 werkdagen verzonden. Gebruikelijk is dit binnen 1 á 2 werkdagen. In het weekend vind geen verzending plaats. Indien je bestelling niet op voorraad is, ontvang je hierover bericht met de nieuwe levertijd. Je hebt dan de mogelijkheid om je bestelling te annuleren tot deze verzonden is.
Hoe worden de producten verpakt?
Al de producten worden verstuurd in pakketten, brievenbusstukken of enveloppen. Doordat wij een zo groen mogelijk bedrijf willen zijn proberen we zo veel mogelijk verpakkingsmateriaal te recyclen.
Wil je jouw bestelling retourneren? Dat mag natuurlijk!
Indien je jouw bestelling wil retourneren dien je dit binnen 14 dagen na ontvangst te doen. Vul hiervoor het retour formulier in en stuur vervolgens je pakketje op naar:
Downtoearthstones.nl
Aalsmeerderweg 345
1432 EA Aalsmeer
Na ontvangst van je retour, ontvang je binnen 14 dagen je geld terug inclusief de verzendkosten van de bestelling. De verzendkosten die betaald worden voor het retour zenden worden niet vergoed.
Voor de retour voorwaarden zie de algemene voorwaarden.
Product ruilen?
Wilt je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@downtoearthstones.nl Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@downtoearthstones.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.